5/3/2008

3月5日脫苦海

雖然走了,但沒有一點捨不得,是因為我知道同事們是會KEEP到CONTACT的,而公司裏各樣政策我都是瞧不起,所以不用留戀.

HTP沒有什麼可以學.但只有一樣野令我學到的就是到我可以做人阿姐後,我知道點樣對我0的下屬,明白一個好阿姐應該要有既條件...都算件好事啦

諗諗下全TEAM人辭職,真是一種奇蹟....希望0個四朵金花唔好再咁食古不化啦.2008年啦醒下啦.

頭炮的我走了
接下來是第二炮P女同CAROL
第三炮是MIMI POON
第四炮是ADA,ERICA & CATHERINE

睇下,上面全部都係女仔名,我地仲勇過班男仔

好期待大家走晒的一天,(然後相約搵一日,返來16樓廁所屙篤尿-發一發爛渣)發洩發洩我苦悶