15/8/2008

一見你就笑

近來公司好忙,返工好攰好勞氣.但幸得有位好阿姐...
一0的好NICE既同事令我心平氣和好多
最近工作時,都有個開心果氹我開心...悶既時候望下佢,忟既時候望下佢....
真是一見佢就笑,望一望舒筋活絡...精神為之一振!!
佢就係我阿姐個BB女-琳琳,得意到暈 (佢0的相已經變成我公司部PC既WALLPAPER)
第二張得意到極點....我的最愛

你話佢想點...得意到咁????

2 則留言:

匿名 說...

好得意啊~~~

最羨慕小朋友白白嫩嫩的皮膚~~好想咀啖tim.....hahahaha

Arohamibo 說...

hi catstyle:

佢真係可愛到暈,0的皮膚好正0架