28/1/2008

沒有八達通的日子


沒有八達通的日子,簡直係生不如死…..
整整兩個星期都要每曰準備定好多好多散紙.但我本身是一名生活白痴.咩都無所謂.對自己既MINOR野極唔著緊既人(識我就知).當然無閒情逸致拎定散紙,所以兩星期內出現左多次出左門口返屋企拎既情況..話時話啦,點解我唔申請返張新呢?
其實就係我明知自己係咁既人,所以就想襯呢次機會TRAIN下自己要著緊0的囉,點知真係攞苦黎申.
不過0係呢兩星期入面,我由大概第五,六日開始明顯係開始著緊左.因為我訓覺前會執定散紙又或者諗下前一日有無用剩錢可以留返下一日都用到.我覺得係一件好事….起碼唔會亂駛錢啦
以前一咭在身,仲要係自動增值個隻既時候,真係咩都”DU”一”DU” 都唔計數既,埋單個時先知金囉…所以這兩個星期係一個好好既訓練.
雖然我而家申請返張新既(唔係自動增值啦).但我發誓唔會再亂咁用0架啦!!!!!會乖!!!

八達通是我們的寶寶!!!!

沒有留言: