14/1/2008

生力 Wild Day Out Grand Show 2008 (1)

日期:二零零八年一月十二日(六)
地點:西九龍PopTv Arena(MBG 22)
時間:下午一時正至晚上十時正

今年wild day out 響西九龍PopTv Arena ,果然係good view,睇相就知響正凱旋門隔離,夠晒氣派
時間由下午一時正至晚上十時正,我梗係無咁勁企足10個鐘啦,我同友人5點左右到步.入到去已經差不多黃昏.周圍搵啤酒,0的工作人員就話派晒(大佬,我心諗我係買貴飛.一杯啤酒都無?有冇搞錯?)想買野食又要排條勁長龍既隊.大家睇下,相入面個條隊似唔似0的三十萬大軍長征,tell me why????why????why???? 友人話我知佢認到隊中有個女仔幾靚,由五點開始排到夜晚八點幾左右,見到個女仔拎住0的野食野飲行返入觀眾欄睇show..大佬???排左3個鐘???

相中的小食隊只是隊尾的境況,前面的影唔到,因為轉了一個彎.好長好長好長!

買紀念品的地方,我都買左件T-SHIRT

睇show 前我同朋友走左去玩free tattoo...都ok 幾靚0架
入到場先知原來自己個位係對正台最前個part,好開心.如果早0的到仲前0的.不過都已經好ok.起碼不算太迫.攰要坐底夠位(下次要帶LITTLE CHAIR 先得)

生力 Wild Day Out Grand Show 2008網頁


待續.............相片處理中

1 則留言:

匿名 說...

我都有去,不過企好後...
氣氖都好好,我去主要係睇容祖兒..好正好正