27/2/2008

我是50% 間歇性”干物女”


早前睇完日劇”瑩之光”好好睇又唔敢講..不過都算是開心惹笑喜劇,,各個角色都很討好.綾瀨遙飾演主角雨宮螢都入型入格.如果有女生能夠對號入座就一定會覺得好好睇.其實個故仔係講一個0係公司係積極能幹OL(主角雨宮螢),但0係屋企就超級邋遢,不願意談戀愛的”干物女”愛情故事.

什麼是”干物女”這個名稱是繼”電車男”後,日本人又一力作,”干物女”意指像魚乾,成個人完全無潤澤度.dry到爆!(其實我公司都有好多呢類人) 對戀愛提不起勁,一放工就返屋企,唔應酬,唔出街.寧願留響屋企躺著.但干物女大多是指二三十歲年輕獨居女子,除了不是獨居外,我覺得我都有少少似0架.
以下是一項”干物女”的調查,摘自M的日本在住妄想日記中,幾有趣.大家玩玩吧!!

  • 在家只穿膠筋褲如孖煙囪或運動褲 (我間歇性有穿,都不知幾舒服,唔明有咩問題,下下都要LACE睡裙才叫女人嗎?)算0.5分吧
  • 放假時No Make Up, No Bra (有時冬天冬得濟,我返工都唔帶Bra呀,有幾出奇)算0.5分吧
  • 夏天才脫毛(ME TOO)1分
  • 差不多半年沒去過美容院做護理 (我今年先注重少少,試過隔了兩年才去第二次)1分
  • 回覆電郵既遲且短 ( I AM NOT)
  • 出門後才發覺東西遺漏在屋內,進屋不脫鞋但又要拈起腳尖直接踏進房間內 (漏野,成日都漏,KEEP住漏,識我的人就知, 進屋不脫鞋咁我又唔會) 算0.5分吧
  • 煮完公仔麵後直接用鍋進食 (ME TOO.省時間省麻煩)1分
  • 洗完後晾乾的衣服一直掛到要著時便穿上身,不會摺好收回抽屜或衣櫃內(這些都是媽媽在理,唔知咁多)
  • 放假時喜歡在家睡覺多過出外 (我唔係既..都…..)
  • 最近一個月來,除了工作上遇到的異性,不曾談話超過十分鐘 (我不是,everybody 都係brother)
  • 一個人去食燒肉去壽司屋去燒臘店 (I am not)
  • 毛衣已經起哂毛頭或者黏有貓毛 (I am not)
  • 鞋底穿了個洞照著出街 (I am not,好誇張囉呢個)
  • 不會買要熨的衣服 (我直頭唔會考慮呢樣野,唔到隆重的日子,都唔會熨)算0.5分吧
  • 開口埋口「是但啦......求其啦......好煩呀......」(YES.ME TOO BINGO)1分
  • 只有上樓梯時才會感覺到心臟跳動得很厲害 (唔明,BUT I AM NOT)
我有:6分

選擇1~3個的干物女指數是25%有潛伏危機,只要無人看到的場合,亳不介意不修篇幅。

選擇4~8個的干物女指數50% **** 我是這個干物女預備軍。雖然記得自己尚是女生,不過已經不太記得起戀愛時的感覺

選擇9~13個的干物女指數75%你已經放棄戀愛,對於你來說,戀愛太麻煩,太傷神,太惱人,人生還是簡簡單單的好。

選擇14~16個的是「百份百干物女」呀!搞錯,你已經不當自己是個女生,已經不可以稱之為「干物女」,根本就是一件干物。